Τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Β΄ Λυκείου  (18-21/4/2013)

Καρδίτσα - Λίμνη Πλαστήρα - Μετέωρα - Μέτσοβο - Ιωάννινα

Στο φράγμα της λίμνης Πλαστήρα

Το τετραήμερο 18 – 21 Απριλίου 2013 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή της Β΄ Λυκείου. Συνοδοί καθηγητές ήταν ο κ. Νίκος Σωτηρόπουλος, μαθηματικός και αρχηγός της εκδρομής, ο κ. Θανάσης Γκυρτής, μαθηματικός, ο κ. Σωτήρης Ζωιτσάκος, μαθηματικός, και η κ. Ειρήνη Δουτσίου, καθηγήτρια πληροφορικής. Ήταν ένα θαυμάσιο ανοιξιάτικο τετραήμερο με πλούσιο πρόγραμμα περιηγήσεων ιστορικού, θρησκευτικού, αρχαιολογικού, περιβαλλοντολογικού ενδιαφέροντος, αλλά και ψυχαγωγίας και διασκέδασης.

Ξεκινήσαμε το πρωί της 18ης Απριλίου παίρνοντας την εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και αφού περάσαμε τη Λαμία και τις στροφές του Δομοκού είδαμε να απλώνεται μπροστά μας ο Θεσσαλικός κάμπος, τον οποίο διασχίσαμε μέχρι την Καρδίτσα και στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς τη Λίμνη Πλαστήρα. Ακολουθήσαμε μια μοναδική διαδρομή, θαυμάζοντας την ανοιξιάτικη φύση με τις ανθισμένες κουτσουπιές, τα φυλλομένα πλατάνια και τους κέδρους και σταματήσαμε για μεσημεριανό γεύμα σε μια ταβέρνα δίπλα στη λίμνη.

Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στη νοτιοδυτική πλευρά της λίμνης όπου και κάναμε μια σύντομη στάση, για να επισκεφτούμε το φράγμα της λίμνης και να θαυμάσουμε την υπέροχη θέα.

Μετά την επίσκεψη στο φράγμα, ακολουθώντας μια ακόμα υπέροχη διαδρομή, φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας Thessalikon Grand Hotel. Αφού ξεκουραστήκαμε και έγιναν οι κατάλληλες προετοιμασίες, βγήκαμε για μια βραδινή βόλτα στην πόλη της Καρδίτσας και για τη νυκτερινή μας διασκέδαση.

Thessalikon Grand Hotel

Το πρωί της δεύτερης ημέρας, μετά το πρωινό, αφήσαμε την πόλη της Καρδίτσας και περνώντας από τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα φτάσαμε στη περιοχή των Μετεώρων. Αφού κάναμε ένα πανοραμικό γύρο της περιοχής εντυπωσιασμένοι από το ανάγλυφο της περιοχής, επισκεφτήκαμε τη Μονή του Μεγάλου Μετεώρου (Μεταμόρφωση του Σωτήρα).

Αφήνοντας τα Μετέωρα με τις καλύτερες εντυπώσεις, συνεχίσαμε το ταξίδι μας και το μεσημέρι φτάσαμε στο Μέτσοβο. Εκεί περιηγηθήκαμε στην πόλη και αφού φάγαμε συνεχίσαμε για την πόλη των Ιωαννίνων, όπου φτάσαμε αργά το απόγευμα. Μετά την τακτοποίησή μας στα δωμάτια στο ξενοδοχείο Hotel Du Lac, ξεκουραστήκαμε και ετοιμαστήκαμε για τη βραδινή μας διασκέδαση.

Στιγμιότυπα από τη βραδινή μας διασκέδαση...

...και  η διασκέδαση αρχίζει... ο χορός...

οι αναμνηστικές φωτό... κρασάκι....

κέφι... ευχές..

ξεφάντωμα... και αρχίζουν οι χοροί...

ο χασάπικος... ...να και ο ζεϊμπέκικος

...και ο χασαποσέρβικος μέχρι που πήραμε και το μικρόφωνο...

και είχαμε δική μας τραγουδίστρια ...με δικό μας ρεπερτόριο !!!

Την τρίτη ημέρα μετά το πρωινό και με σύμμαχο μια υπέροχη λιακάδα επισκεφτήκαμε το σπήλαιο Περάματος,  που βρίσκεται στη βόρεια πλευρά της λίμνης Παμβώτιδας των Ιωαννίνων. Εκεί τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν βλέποντας τους πολύχρωμους σχηματισμούς των σταλακτιτών-σταλαγμιτών περιδιαβαίνοντας τα μονοπάτια του σπηλαίου. Σε όλη την περιήγηση είχαμε τη συνοδεία υπαλλήλων-σπηλαιολόγων, οι οποίοι μας πληροφορούσαν, μας επεξηγούσαν και έλυναν ό,τι απορίες είχαμε για τους εντυπωσιακούς σχηματισμούς των σταλακτιτών-σταλαγμιτών. Στη συνέχεια, κατεβήκαμε προς στην όχθη της λίμνης απ' όπου μετά από ολιγόλεπτη μετάβαση με τα καραβάκια φτάσαμε στο καταπράσινο νησάκι των Ιωαννίνων. Περπατώντας στα γραφικά στενά, γευόμενοι τοπικές λιχουδιές κατευθυνθήκαμε προς τη θερινή κατοικία του Αλή Πασά, η οποία σήμερα είναι μουσείο.

Εν πλω... για το νησάκι στη λίμνη των Ιωαννίνων Περίπατος στο νησάκι της λίμνης καθοδόν προς την κατοικία του Αλή Πασά

Αργά το μεσημέρι επιστρέψαμε στη πόλη των Ιωαννίνων, όπου τα παιδιά είχαν ελεύθερο χρόνο για περιήγηση στο κέντρο της πόλης, την αγορά τοπικών γιαννιώτικων γλυκών, αναμνηστικών και φαγητό στα όμορφα ταβερνάκια της πόλης. Το απόγευμα γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση. Μετά το δείπνο και πριν τις ετοιμασίες για τη βραδινή μας διασκέδαση, με πρωτοβουλία του κ. Νίκου Σωτηρόπουλου, εξασφαλίσαμε την αίθουσα συνεδριάσεων του ξενοδοχείου, στην οποία προβλήθηκε στους μαθητές βίντεο του National Geographic για την κατασκευή της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, ενός, ίσως, από τα μεγαλύτερα τεχνικά έργα που έγιναν παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια. Το βράδυ ακολούθησε άλλη μια υπέροχη έξοδος για διασκέδαση σε γνωστό club της πόλης των Ιωαννίνων.

Στιγμιότυπα από τη βραδινή μας διασκέδαση...

Τέταρτη ημέρα,  η ημέρα της επιστροφής μας. Το πρωί, μετά το πρωινο στο ξενοδοχείο και τις διαδικασίες παράδοσης των δωματίων, επισκεφτήκαμε στην πόλη των Ιωαννίνων και περπατώντας στα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης, που βρίσκεται μέσα στα τείχη, φτάσαμε στο κάστρο , εκεί ξεναγηθήκαμε στα ιστορικά μνημεία του κάστρου, την ακρόπολη Ίτς Καλέ, το τσαμί του Ασλάν Πασά, το Σουφαρί Σεράι και το Δημοτικό Εθνογραφικό Μουσείο.

Αργά το μεσημέρι πήραμε το δρόμο της επιστροφής μέσω της Ιονίας οδού και της γέφυρας Αντιρρίου-Ρίου, γυρίσαμε στην Αθήνα, έχοντας κρατήσει όμορφες αναμνήσεις, ξεχωριστές στιγμές, καινούριες γνώσεις και μοναδικές εμπειρίες από μια εκδρομή που ικανοποίησε όλους μας.

Νίκος Σωτηρόπουλος

Μαθηματικός

Απολαμβάνοντας τη λιακάδα... ή... αναπαράσταση του μιναρέ του Σουφαρί Σεράι...