Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Α΄ Λυκείου  (6-8/04/2014)

Επίδαυρος- Πόρτο Χέλι - Σπέτσες - Ναύπλιο

Το τριήμερο 6 – 8 Απριλίου 2014 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή της Α΄ Λυκείου. Συνοδοί καθηγητές ήταν ο κ. Νίκος Σωτηρόπουλος, μαθηματικός και αρχηγός της εκδρομής, ο κ. Θανάσης Γκυρτής, μαθηματικός, ο κ. Στέλιος Χατζηθεοδωρίδης, φυσικός, ο κ. Σπύρος Καρδαμίτσης, μαθηματικός, και η κ. Χριστίνα Σιδερή, φιλόλογος. Ήταν ένα θαυμάσιο τριήμερο με πλούσιο πρόγραμμα περιηγήσεων ιστορικού, αρχαιολογικού, περιβαλλοντολογικού ενδιαφέροντος, αλλά και ψυχαγωγίας και διασκέδασης.

Ξεκινήσαμε το πρωί της 6ης Απριλίου, κάνοντας μια στάση για καφέ στον Ισθμό της Κορίνθου και μέσω μιας καταπράσινης διαδρομής φτάσαμε στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Εκεί χωριστήκαμε σε δυο ομάδες και με τη συνοδεία δυο ξεναγών γνωρίσαμε από κοντά το μουσείο, το Ασκληπιείο και το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου.

Θέατρο Επιδαύρου

Επίσκεψη στο μουσείο της Επιδαύρου Ο κ. Σωτηρόπουλος επεξηγεί τις αρχιτεκτονικές κατασκευαστικές λεπτομέρειες του θεάτρου

Στη συνέχεια, σταματήσαμε για μεσημεριανή ξεκούραση και φαγητό στο Ληγουριό.

Μετά από μια ολιγόωρη διαδρομή φτάσαμε στο Πόρτο Χέλι και τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας Nautica Bay Hotel.

Άποψη του ξενοδοχείου Άποψη του ξενοδοχείου

Μια παρέα μαθητών του σχολείου μας παίζει βόλεϊ Άποψη του ξενοδοχείου

Ξεκουραστήκαμε και μετά από ένα πλούσιο γευστικό δείπνο στο ξενοδοχείο βγήκαμε για τη νυκτερινή μας διασκέδαση σε ένα club στο Πόρτο Χέλι.

Το πρωί της δεύτερης ημέρας, αφού απολαύσαμε ένα πλούσιο πρωινό στο ξενοδοχείο μας, μεταβήκαμε με τα πούλμαν μέσω μιας σύντομης διαδρομής στο κοντινό λιμάνι της Κόστα και με το Ferry-boat της γραμμής φτάσαμε στο υπ νησί των Σπετσών. Δυστυχώς ο καιρός δεν ήταν με το μέρος μας, αφού μέχρι το απόγευμα η ημέρα ήταν συννεφιασμένη και βροχερή.

Εν πλω... Εν πλω, προσεγγίζοντας τις Σπέτσες

Μετά την άφιξή μας στο νησί των Σπετσών επισκεφτήκαμε το σπίτι-μουσείο της Λασκαρίνας Πινότση-Μπουμπουλίνας και ξεναγηθήκαμε στο εσωτερικό του με τον πλούσιο διάκοσμο όλης της οικοσκευής, καθώς και σε ιστορικά εκθέματα από την ζωή της.

Είσοδος της ιστορικής οικίας-μουσείο της Μπουμπουλίνας

Ξενάγηση στο εσωτερικό της ιστορικής οικίας-μουσείο της Μπουμπουλίνας

Το ιστορικό καράβι της Μπουμπουλίνας "Αγαμέμνων" Εσωτερικός διάκοσμος της οικίας-μουσείο

Πορτοκαλάδα και καφές με τη συνοδεία των νόστιμων αμυγδαλωτών (τοπικό γλυκό των Σπετσών) στην κοσμοπολίτικη Ντάπια στο λιμάνι των Σπετσών, περιμένοντας να σταματήσει λίγο η βροχή...

Το απόγευμα πήραμε το καράβι και επιστρέψαμε στο Πόρτο Χέλι. Μετά την απογευματινή ξεκούραση και το δείπνο διασκεδάσαμε σε μια ταβέρνα-ρεμπετάδικο της περιοχής με ζωντανή μουσική...

Στιγμιότυπα από τη βραδινή μας διασκέδαση...

Και οι χοροί αρχίζουν...

Την τρίτη ημέρα μετά το πρωινό και με σύμμαχο μια υπέροχη λιακάδα οδηγηθήκαμε στην ιστορική πόλη του Ναυπλίου. Πρώτη μας στάση στο Παλαμήδι με το  κάστρο του. Εκεί ξεναγηθήκαμε για την ιστορική πόλη του Ναυπλίου και για την ιστορία του κάστρου από την συνοδό της εκδρομής μας φιλόλογο κ. Χριστίνα Σιδερή. Απολαύσαμε από ψηλά τη θέα της πόλης του Ναυπλίου και του νησιού Μπούρτζι. Στη συνέχεια, κατεβήκαμε στην παλιά πόλη και επισκεφτήκαμε την ιστορική πλατεία Συντάγματος και την εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνος, όπου δολοφονήθηκε ο κυβερνήτης Ι. Καποδίστριας.

Αναμνηστική φωτογραφία στην είσοδο του κάστρου στο Παλαμήδι όλων των μαθητών της Α΄ Λυκείου που συμμετείχαν στην εκδρομή

Ξενάγηση και ιστορικές αναφορές για το κάστρο του Παλαμιδιού από την φιλόλογο κ. Χριστίνα Σιδερή

Αργά το απόγευμα πήραμε το δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα, έχοντας κρατήσει όμορφες αναμνήσεις, ξεχωριστές στιγμές, καινούριες γνώσεις και μοναδικές εμπειρίες από μια εκδρομή που ικανοποίησε όλους μας.