Εικαστική απόδοση κτηριακών και φυσικών συνόλων κτήματος Συγγρού, μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή

 

 

 

 

Αφορμή για τη δημιουργία του προγράμματος αποτέλεσε η συμπλήρωση 60 χρόνων λειτουργίας της σχολής Αναβρύτων σε συνδυασμό με τις εργασίες ανάπλασης της βίλας  Συγγρού.

Το πρόγραμμα αυτό  αφορούσε  την ανάδειξη των κτηριακών συνόλων και του φυσικού περιβάλλοντος του κτήματος Συγγρού, αλλά και γενικότερα την γνωριμία με  την πολιτιστική κληρονομιά ως αναγκαίου στοιχείου για τη διασφάλιση της ταυτότητας της σχολικής μας κοινότητας. Στόχος του προγράμματος ήταν οι μαθητές να δημιουργήσουν ένα «μίτο» που να συνδέει την πολιτιστική κληρονομιά με την αισθητική αγωγή και τις νέες τεχνολογίες της Πληροφορικής. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε εβδομαδιαίες συναντήσεις των μαθητών, αρχικά στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου, όπου ελήφθησαν φωτογραφίες, και στη συνέχεια στο εργαστήριο Πληροφορικής, όπου έγινε η επεξεργασία των φωτογραφιών.    

Η προσέγγιση-γνωριμία των μαθητών με το άμεσο περιβάλλον τους στο κτήμα Συγγρού έγινε μέσω των νέων τεχνολογιών (ψηφιακή φωτογραφία, επεξεργασία ψηφιακών εικόνων με Η/Υ) και  με άξονες  ρεύματα της αρχιτεκτονικής και εικαστικής τέχνης.

Η δημιουργία ενός φωτογραφικού λευκώματος είναι το τελικό προϊόν του πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο «Εικαστική απόδοση κτηριακών και φυσικών συνόλων του κτήματος Συγγρού μέσω υπολογιστή».

Η ενθάρρυνση της νέας γενιάς, η οποία βίωσε την παγίωση του Η/Υ και ανατράφηκε με το διαδίκτυο, ώστε να διερευνήσει θέματα τέχνης και επιστήμης μέσω της τεχνολογίας, αποτέλεσε το κέντρο βάρους του προγράμματος αυτού. Ελπίζουμε ότι και στο μέλλον οι μαθητές θα συνεχίσουν να προσεγγίζουν την τέχνη και την πολιτιστική κληρονομιά  με την ίδια δημιουργικότητα που τους διέκρινε στο φετινό πρόγραμμα. 

Οι υπεύθυνες του προγράμματος:

    Ειρήνη Δούτσιου – Ευαγγελία Καραπιδάκη

 

Οι μαθητές/μαθήτριες:

Βολικάκη Β., Γαλδαδάς Ι., Διάκος-Λομνιός Δ., Καραγιάννη Μ., Κουτάνη Η., Σαρρή Α., Τσάρου Μ.

 

 

 

 

 

 

 

Συνολική αποτίμηση του προγράμματος

με κλικ πάνω στην εικόνα, ανοίξτε το αρχείο PDF